TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK! TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK! TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK! TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK! TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK! TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK! TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK! TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK! TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK! TIDLIG FORÅRSUDSALG - 30% RABAT! | FRI FRAGT I HELE DANMARK!
Skip til indhold

Returnering och Reklamation

RETURNERING



Som kunde hos os skal du altid føle dig sikker på, at du modtager nye, friske og uåbnede produkter. Derfor accepterer vi ikke returnering af testede eller åbnede produkter. Hvis dine produkter og deres emballage er helt uåbnede, kan du returnere dit køb inden for 100 dage.


Vi tilbyder ikke en følgeseddel ved returnering, du er selv ansvarlig for forsendelsesomkostningerne. I tilfælde af en returnering bærer du risikoen for varerne, og vi anbefaler, at du sender pakken på en sporbar måde. For at foretage en returnering skal du pakke din uåbnede ordre i ny emballage.



Mærk returneringen tydeligt, og skriv en seddel med dit navn, ordrenummer og e-mailadresse. Kontakt derefter vores kundeservice for at få oplyst, hvilken adresse du skal sende din returnering/klage til.



Tilbagebetaling af modtagne og godkendte returneringer vil ske inden for 100 dage, når vi har håndteret din returnering, vender vi tilbage til dig via e-mail.


 


KLAGER


I tilfælde af en klage er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi beder dig om at vedhæfte tydelige billeder/video, hvor vi kan se den fejl, du oplever.


Reklamationsretten gælder for fejl, der kan spores til produktionen af produktet og gælder således ikke for normal slitage eller ældning af produktet.


Vi forbeholder os ret til i første omgang at afhjælpe manglen, i anden omgang at omlevere varen og i sidste omgang at tilbagekøbe den. Bemærk venligst, at vi ikke er ansvarlige for returforsendelse.


 


Politik for afbestilling

Som kunde har du ret til at kontakte vores kundeservice og annullere dit køb, før produktet er blevet afsendt. Vi vil dog gerne informere dig om, at vi ved annullering af et køb opkræver et administrationsgebyr på 5 % af den samlede købsværdi.

Dette gebyr dækker de omkostninger, vi har i forbindelse med transaktionen, herunder gebyrer til bank og betalingsudbyder.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på support@danskebraetspil.com

 

I tilfælde af en tvist følger vi afgørelserne fra Det Generelle Klagenævn.

Nemme Returneringer

Over 100 tusind tilfredse kunder!

100 dages åbent køb

Support døgnet rundt